❤️❤️❤️ ! Commissions [OPEN] ! ❤️❤️❤️

More info ->> https://drive.google.com/file/d/1TV22gdeyd2x4CRezseKNk1gTBWSIamDr/view?usp=sharing

White Roses

Rany… minął już tydzień, a ja nadal nie potrafię wrócić do siebie po Pyrkonie. Było fantastycznie! <3 Pozdrawiam wszystkich tych z którymi się spotkałam i poznałam przez te 3 dni. Spadł mi poziom stresu i poczułam się jak co roku - jak w wielkiej pyrkonowej rodzinie <3 Upolowałam też ostatni tom mangi Monster, na co czekałam już od dosyć dawna. ^^

A jak już o Monsterze mowa, mam 13 zaległych mini komiksów do zrobienia z tej serii, więc oczekujcie jakichś nowości na dniach. Niech sernik będzie z wami!

Bunny Emoji-04 (Awesome) [V1] 
#Pyrkon2019 #MikouKayu #polishartist #fancomic #JohanLiebert #EmikoTenma #Monster #NaokiUrasawa #whiteroses #nightsky

Komentarze